دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
جهش تولید با مشارکت مردم
  • تاریخ انتشار : 1392/11/14 - 13:56
  • تعداد بازدید : 1163
  • تعداد بازدیدکننده : 16
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZsQ7

مراسم معارفه نخستین دوره پذیرش دانشجویان دندان پزشکی در کاشان برگزار شد

مراسم معارفه نخستین دوره پذیرش دانشجویان دندان پزشکی روز یک شنبه مورخ 13/11/92 در آمفی تئاتر دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.




مراسم معارفه نخستین دوره پذیرش دانشجویان دندان پزشکی روز یک شنبه مورخ 13/11/92 در آمفی تئاتر دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.



به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این آیین ضمن گرامیداشت و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: همکاری و عزم جدی مردم در راستای رسیدن به یک هدف مشترک، رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.



دکتر محمد حسین اعرابی، با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه تنها با همدلی و اتحاد جهت اهداف مشترک میسر می شود، افزود: در مجموعه دانشگاه این وفاق عمومی را باید ایجاد کرد تا بتوان به اهداف و برنامه های تدوین شده دست پیدا کرد.



وی، با اشاره به کسب مجوز قطعی دانشکده دندان پزشکی دانشگاه در سال گذشته با پذیرش 35 دانشجو تصریح کرد: با راه اندازی این دانشکده، شمار دانشکده های موجود در مجموعه دانشگاه به پنج دانشکده رسید.



وی، تراز علمی بالا و کسب امتیاز بیشتر نسبت به دانشجویان دیگر را به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های دانشکده دندانپزشکی نام برد و ادامه داد: شما به عنوان اولین ورودی های رشته دندان پزشکی قطعاً با فراز و نشیب هایی روبرو خواهید بود ولی تلاش تمامی مسئولین در راستای رفع مشکلات و مسائل می باشد.



رئیس دانشگاه تاکید کرد: برای رفع برخی از مشکلات در آغاز فعالیت های دانشکده، نیاز به تلاش مضاعف و همکاری بیشتر دانشجویان با مجموعه دانشکده است.



دکتر اعرابی، از فضای فیزیکی دانشکده دندانپزشکی به عنوان یکی از مشکلات پیش رو نام برد و ابراز امیدواری کرد: تا دو سال آینده فضای مستقلی برای دانشکده دندانپزشکی اختصاص می یابد.



سرپرست دانشکده دندان پزشکی دانشگاه، نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک به دانشجویان جدیدالورود رشته دندانپزشکی اظهار داشت: مجوز رشته دندان پزشکی سال گذشته از سوی شورای گسترش وزارت بهداشت صادر شد.



دکتر محمود سلامی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در زمینه راه اندازی رشته دندان پزشکی، از تعامل و همکاری مسئولین در این راستا تقدیر و تشکر کرد.



معاون آموزشی دانشگاه، نیز در این آیین ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی، به تاسیس دانشکده پزشکی در سال 65 اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: در اولین دوره امتحان جامع، دانشجویان دندان پزشکی دانشگاه مثل دانشجویان پزشکی دانشگاه جزء برترین ها در کشور باشند.



دکتر رضا رزاقی با اشاره به اینکه مسئولین دانشگاه در راستای رفع مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، تاکید کرد: افراد بسیاری برای راه اندازی دانشکده دندان پزشکی دانشگاه تلاش کردند و از مساعدت و همکاری آنان کمال تشکر و قدردانی را داریم.



معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به دانشجویان اظهار امیدواری کرد: اولین ورودی دانشجویان دندان پزشکی دانشگاه به عنوان برترین دانشجویان در کشور فارغ التحصیل شوند.



دکتر طاهره مازوچی، در ادامه سخنان خود به بیان امکانات رفاهی و دانشجویی دانشگاه پرداخت.



سپس پس از پایان این مراسم در محل برگزاری کلاسهای رشته دندانپزشکی جناب آقای بیغم مسئول واحد مشاوره دانشگاه در خصوص معرفی واحدمشاوره دانشجویی ومعاون آموزشی دانشکده سرکار خانم دکتر هاشم زاده ومسئول آموزش دانشکده سرکار خانم قالب تراش در خصوص قوانین ومقررات آموزشی وانتظارات دانشکده از دانشجویان بیاناتی ارائه نمودند واین نشست صمیمانه با اهدای بسته فرهنگی  به کلیه دانشجویان رشته دندانپزشکی به پایان رسید.




















  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 4758
کلمات کلیدی

تصاویر

http://dnt.kaums.ac.ir//UploadedFiles/1/dandanpezeshki1_webda_kasha.jpg
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب