دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
جهش تولید با مشارکت مردم
  • تاریخ انتشار : 1401/01/15 - 19:19
  • تعداد بازدید : 758
  • تعداد بازدیدکننده : 273
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZX97

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی توسط دانشجویان دانشکده دندانپزشکی کاشان در اردوی جهادی مناطق محروم جنوب کشور




مسلم ابراهیمی دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی کاشان از بهره‌مندی حدود ۱۰۰۰نفر از مردم استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان از خدمات بهداشتی و درمانی دهان و دندان خبر داد.



دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی کاشان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: جمعی از دانشجویان دانشکده‌ی دندانپزشکی کاشان با حضور در گروه های جهادی کشوری و باهدف خدمت رسانی به محرومان، در ایام نوروز به ارائه ی رایگان خدمات بهداشتی و درمانی دهان و دندان در مناطق محروم و کم برخوردار پرداختند.


 


مسلم ابراهیمی درباره ی اهداف این اردوها عنوان کرد: به عنوان یک انسان اولا وظیفه خود می‌دانیم ضمن کمک به همنوعانمان، دردی از روی دوش مردم کشورمان برداریم و همچنین حس رضایت قلبی که بعد از درمان این عزیزان به ما دست می دهد بسیار دلنشین است.


 


ابراهیمی در پایان اظهار داشت: امیدوارم خداوند این حرکات جهادی که کوچکترین کاری هست که از دست ما بر می آید را قبول کند و توفیق خدمت رسانی مجدد در این راه شامل حالمان شود و همان طور که آرزوی قلبی ماست جهاد در زمره حضرت ولی عصر(عج) را نصیب ما کند.


 


شایان ذکر است این اردوی جهادی در دو گروه از تاریخ ۲۶ اسفند۱۴۰۰ لغایت ۵ فروردین۱۴۰۱ و گروه دوم از تاریخ پنجم لغایت دهم فروردین ۱۴۰۱ برگزار و بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم از خدمات دهان و دندان ترمیم، کشیدن و پرکردن بهره مند شدند.


 


اسامی دانشجویان شرکت کننده در اردوی جهادی:



مسلم ابراهیمی،فرزاد جمشیدی نژاد ،محمدرضا مولایی،نگار اعتصامی،شقایق حیدری،نگار برومند،زهرا اصلانیان،مریم حبیبی


 نرجس سادات لوح موسوی،غزاله قلمدانی، فرحناز ساعدی


 


 




 




 




 






  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 6040
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب