دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
جهش تولید با مشارکت مردم
  • تاریخ انتشار : 1398/01/24 - 11:46
  • تعداد بازدید : 708
  • تعداد بازدیدکننده : 70
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZCH7

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز دندانپزشک

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز دندانپزشک رئیس دانشگاه در پیامی روز دندانپزشک به تلاشگران حوزه سلامت دهان و دندان تبریک گفت.




به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه، متن پیام تبریک دکتر کوچکی به این شرح است:



بسمه تعالی



بیست و سوم فروردین ماه نماد قدردانی از مقام و جایگاه تلاشگرانی است که به عنوان یکی از اعضای تیم سلامت؛ با توجه به خدماتی که در راستای درمان بیماری‌های دهان و دندان، ارتقای سطح سلامت، پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه ارائه می دهند، نقش بسیار مهم و قابل توجهی در نظام سلامت و ارتقای کیفیت زندگی افراد جامعه ایفا می کنند.





امروزه با توجه به اولویت پیشگیری بر درمان، می بایست دانشگاه های علوم پزشکی با بهره گیری از تمام ظرفیت های خود در راستای فرهنگ سازی بیشتر و انجام آموزش های لازم و کاربردی تر در جامعه به خصوص در مدارس و برای دانش آموزان در پیشگیری از بروز بیماری های دهان و دندان در جامعه  همچون سایر عرصه ها پیشرو باشد.





امیدواریم در سایه پیشرفت روزافزون علوم دندانپزشکی شاهد گام های بلند و استواری در راستای ارتقای سلامت جامعه بوده و برگ زرینی بر دستاوردها و افتخارات حوزه سلامت  بیافزاییم.




اینجانب ضمن گرامیداشت "روز دندانپزشکی" این روز را به جامعه دندانپزشکی دانشگاه تبریک عرض می کنم و امیدوارم با تلاش هرچه بیشتر در اجرای برنامه های اساسی سلامت دهان و دندان نقش ارزنده ای را ایفا نموده و گام های بلند و استواری در راستای اعتلای فرهنگ سلامت جامعه و نیل به اهداف دانشگاه برداریم

  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 5451
کلمات کلیدی

تصاویر

http://dnt.kaums.ac.ir//UploadedFiles/paghoheshi/drkochaki-9696.jpg
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب