دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
جهش تولید با مشارکت مردم
  • تاریخ انتشار : 1395/08/08 - 13:24
  • تعداد بازدید : 946
  • تعداد بازدیدکننده : 27
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZrX7

هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت کلید خورد

به گزارش مفدا، تقویت فضای پرنشاط وانگیزه فرهنگی و هنری در دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی، توسعه و تقویت مشارکت دانشجویان خصوصاً در کانون‌های فرهنگی هنری به منظور تربیت چند بعدی دانشجویان و ترویج فرهنگ سلامت با بهره‌مندی از ابزار هنر از جمله اهداف برگزاری جشنواره هشتم است.




به گزارش مفدا، تقویت فضای پرنشاط وانگیزه فرهنگی و هنری در دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی، توسعه و تقویت مشارکت دانشجویان خصوصاً در کانون‌های فرهنگی هنری به منظور تربیت چند بعدی دانشجویان و ترویج فرهنگ سلامت با بهره‌مندی از ابزار هنر از جمله اهداف برگزاری جشنواره هشتم است.



از جمله تغییرات مهم و منحصر به فرد جشنواره هشتم، امکان شرکت دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت است.



همچنین اضافه شدن بخش کارکنان، اساتید و اعضای هیات علمی وزارت بهداشت به جشنواره هشتم، یکی از تغییرات دیگر این دوره جشنواره نسبت به جشنواره سال گذشته است.



 اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، اخلاق اسلامی و انسانی، انسجام و وفاق ملی، اقتدار ایرانی و اهتمام به مشکلات جوانان از جمله محورهای مورد تأکید در هشتمین دوره جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت است.



در جشنواره هشتم شرکت‌کنندگان در بخش‌ها و رشته‌های ادبی، تئاتر، فیلم، هنرهای تجسمی و موسیقی با هم به رقابت خواهند پرداخت.



سطوح جشنواره:



·  موضوع آزاد: ویژه دانشجویان دانشگاه­های علوم پزشکی وزارت بهداشت



·  موضوع سلامت ویژه کارمندان، اساتید و اعضا هیئت علمی دانشگاه­های علوم پزشکی وزارت بهداشت و دانش­آموختگان علوم پزشکی کشور (جامعه پزشکی کشور)



·  موضوع سلامت ویژه دانشجویان آموزش عالی کشور ( وزارت بهداشت، وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی)



کلیه متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت festival.behdasht.gov.ir از اول آبان ماه تا اول دی ماه برای ثبت نام و ارسال اثر اقدام کنند.



 آیین­ نامه جشنواره



کانال تلگرام:




  •   @farhangikaums


  •   @radanews  


    دبیرخانه دانشگاهی جشنواره:



    معاونت فرهنگی دانشجویی- مدیریت فرهنگی –امور فرهنگی دانشگاه –خانم اله­ وردیان



    تلفن تماس : 55543024-031-55540021-031-داخلی 548





******************************



نکات قابل توجه:




  •  دانشجویان متقاضی در رشته ­های تئاتر صحنه ­ای، تئاتر خیابانی، نمایشنامه­ خوانی باید قبل از شروع به تولید اثر از طریق سایت جشنواره و یا راه­های ارتباطی با دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی متن­های خود را به منظور بررسی ، تأییدیه به دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی ارسال نماید.


  •  صاحبان آثار پس از تماس بادبیرخانه و ارسال متن اثر خود و ثبت آن در دبیرخانه منتظر تماس کارشناسان این بخش باشند تا راهنمایی و مشاوره­ای را جهت افزایش کیفیت آثار خود دریافت نمایند.


  • دانشجویان دانشگاه­های علوم پزشکی وزارت بهداشت می­توانند با همکاری دانشجویان دانشگاه­های وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی در رشته تئاتر صحنه­ای و خیابانی در بخش ویژه سلامت، با توجه به اولویت­های موضوعی حوزه سلامت تولیدات مشترک داشته باشند.



 گفتنی است در این بخش همه آثار تولیدی باید با محتوای سلامت باشد و آثار به صورت فنی و محتوایی داوری خواهد شد.



حداکثر مهلت ارسال متن­های نمایشی جهت تأئید توسط دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی 10 آذر ماه می­باشد.



دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی: 81455553-021 برای ارسال فایل متن­ها به شماره زیر با ذکر مشخصات و دانشگاه تلگرام نمایید.09212657430






  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 5156
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب