دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
جهش تولید با مشارکت مردم
  • تاریخ انتشار : 1393/03/04 - 08:23
  • تعداد بازدید : 821
  • تعداد بازدیدکننده : 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZVR7

ضرورت همکاری تمامی دندانپزشکان برای ارتقای سلامت دهان و دندان

وزیر بهداشت گفت: شورای سلامت دهان باید به گونه ای پیش برود که حاصلش یک اقدام عملی توام با دانش حرفه ای بوده و بتواند مشکلات حوزه دندانپزشکی را برطرف نماید.




وزیر بهداشت گفت: شورای سلامت دهان باید به گونه ای پیش برود که حاصلش یک اقدام عملی توام با دانش حرفه ای بوده و بتواند مشکلات حوزه دندانپزشکی را برطرف نماید.



به گزارش وب دا؛ دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نخستین جلسه شورای سلامت دهان که در وزارت بهداشت برگزار شد، بر ضرورت ارتقای کیفیت سلامت دهان و دندان تأکید کرد.



وزیر بهداشت در خصوص تشکیل شورای عالی سلامت دهان و دندان در وزارت بهداشت تصریح کرد:‌ این شورا با حضور تمام مسئولین مرتبط با سلامت دهان تشکیل شده و امیدواریم که بتواند در زمینه تامین بهداشت دهان و دندان و حل مشکلات آن قدم‌های موثری بردارد.



وی در ادامه افزود: معاونین و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز باید در این حوزه اقدام کنند و تمامی دندانپزشکان برای ارتقای سلامت دهان و دندان با وزارت بهداشت همکاری داشته باشند.



دکتر هاشمی با تاکید بر اینکه، شورای سلامت دهان باید با تشکیل کارگروه هایی در بخش های مختلف مشکلات و چالش های مربوط به این حوزه را بررسی کند، تأکید کرد: عملکرد این شورا باید به گونه ای باشد که با ایجاد زیرساخت های لازم، موجب شود تا در آینده افراد دیگری که سکان دار این مجموعه شدند بتوانند این کار را به پیش ببرند.



دکتر هاشمی با تأکید بر ضرورت ارتقای خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم گفت: باید همه کمک کنیم و طرحی جامع را برای دندانپزشکی از روستاها تا کلان شهرها تدوین کنیم تا با تغییر دولت ها دچار دگرگونی نشود و خدماتی در شان ملت ایران در حوزه دندانپزشکی ارائه شود.



گفتنی است، نخستین جلسه شورای سلامت دهان، صبح امروز در دفتر وزیر بهداشت با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت، رییس اداره سلامت دهان و دندان و اعضای این شورا برگزار و در خصوص نحوه تشکیل کارگروه ها بحث و تبادل نظر شد.




  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 4841
کلمات کلیدی

تصاویر

http://dnt.kaums.ac.ir//UploadedFiles/QL/tm.aspx45.jpeg
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب