دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
جهش تولید با مشارکت مردم
  • تاریخ انتشار : 1394/01/23 - 11:13
  • تعداد بازدید : 1080
  • تعداد بازدیدکننده : 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZEU7

پیام وزیر بهداشت به مناسبت گرامیداشت روز دندانپزشکی و آغاز طرح تحول سلامت دهان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت گرامیداشت روز دندانپزشکی و آغاز طرح تحول سلامت پیامی صادر کرد.




به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ دکتر سیدحسن هاشمی در این پیام «طرح تحول سلامت دهان» که به همدلی و همراهی تمامی گروه‏های دندان‏پزشکی امید بسته است در آغاز راه خود می‏باشد و این طرح امیدبخش شکوفایی بخش ارتقای سلامت دهان بر اساس سند چشم‏ انداز کشور است.



وزیر بهداشت در این پیام از تلاش های اعضای شورای سلامت دهان و تمام اساتیدی که در همفکری، طراحی، اجرا و نظارت این طرح کوشیده اند، قدردادنی کرده است.



متن کامل این پیام به شرح زیر است:



به نام خداوند جان و خرد



بهار فصل شکفتن و آفرینش زیبایی‏هاست و چه زیباتر، که در چنین ایام رویش و سرزندگی، مقام و جایگاه دندان‏پزشک به عنوان پرچم‏دار و طلایه‏ دار طراحی و خلق زیبایی در عرصه سلامت دهان و بهبود کیفیت زندگی مردم عزیز ایران اسلامی هر ساله نکو داشته می‏شود.



«طرح تحوّل سلامت دهان» که به همدلی و همراهی تمامی گروه‏های دندان‏پزشکی امید بسته است در آغاز راه خود می‏باشد و این امیدبخش شکوفایی بخش ارتقای سلامت دهان بر اساس سند چشم ‏انداز کشور است. بدیهی است که در سالی که به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گرفته، گرمی دستان هنرمند و ذهن خلاق جامعه دندان‏پزشکی کشور در راستای اعتدال و با تکیه بر تدبیر هوشمندانه امیدی دلگرم‏ کننده در نظام سلامت خواهند آفرید و من به این مهم ایمان دارم.



بدون تردید اجرای این برنامه با همکاری گروه‏های تخصصی مختلف و اندیشمندان علوم دندان پزشکی میسر خواهد شد و در این راستا از نظرات و راه‏کارهای ایشان بهره خواهیم جست.



بر خود لازم می‏دانم از تلاش‏های اعضای محترم شورای سلامت دهان و تمامی بزرگوارانی که در همفکری، طراحی، اجرا و نظارت این طرح، که در واقع شامل تمامی اعضای خانواده دندان‏پزشکی می شود، قدردانی کنم.



در پناه یکتای بی‏ همتا سلامت و پیروز باشید.



 



دکتر سیدحسن هاشمی



وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی



 



گفتنی است: طرح تحول سلامت دهان در کشور یکشنبه 23 فروردین ماه با حضور وزیر بهداشت و مسئولین دستگاههای ذیربط آغاز خواهد شد.




  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 4997
کلمات کلیدی

تصاویر

http://dnt.kaums.ac.ir//UploadedFiles/Pictures/hashemi.jpg
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب