اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّهِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَهِ وَفی کُلِّ ساعَهٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.

10:54:36 PM 1396 / 06 / 29
 

مسئول امور مالی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان : آقای مهدی رعیت

مسئول تدارکات  دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان : آقای  محمد مساح

شرح وظایف امور مالی دانشکده دندانپزشکی :آقای مهدی رعیت

  • اجرای امور مالی دانشکده دندانپزشکی با توجه به مقررات وقوانین مربوط به وصول اعتبارات 
  • نگهداری وتنظیم دفاتر اعتباری وتعهدات ودیون دانشکده دندانپزشکی
  • نگهداری وتنظیم دفاتر حسابهای دریافتی وپرداختی دانشکده دندانپزشکی
  • نحوه مصرف اعتبارات براساس مقررات وضوابط مالی مربوطه
  • تهیه وتنظیم گزارشهای مالی دانشکده دندانپزشکی در هر دوره ومقامات ذیصلاح
  • حفظ وحراست از اموال منقول وغیر منقول دانشکده دندانپزشکی
  • تنظیم اسناد مالی ونگهداری حسابها وتنظیم گزارشهای مالی 
  • تامین اعتبار قراردادها ودرخواستهای خرید براساس تخصیص های حوزه
  • اعمال نظارت بر هزینه ها براساس قانون آئیننامه مالی ومعاملاتی دانشگاه مصوب هیئت امناء
  • پیگیری درخواستهای تخصیص حوزه ودرخواست تنخواه گردان از مدیریت امور مالی ونامه های مرتبط
  • تقسیم وظایف ونظارت وهماهنگی در بین کارکنان امور مالی دانشکده دندانپزشکی
  • بررسی اسناد وصدور چک در وجه ذینفعان باامضاء مشترک مدیر امور عمومی ودانشکده دندانپزشکی
  • تهیه وتنظیم لیست های حقوقی ، اضافه کار، فوقالعاده وسایر دریافت های کارکنان  
  • تنظیم سند حقوقی ماهیانه وارسال کسورات به حسابهای مربوطه

مسئول تدارکات دانشکده : آقای محمد مساح

  • دریافت دستور و برنامه کار  از سرپرست مربوطه
  •  به درخواست‌های رسیده رسیدگی و امضاءبرگه‌ها و دستور خرید آنها
  •  همکاری در تهیه برگ استعلام بها و تکمیل جدول مقایسه‌ای مربوطه
  •  استعلام حداقل بهای اجناس را پیش از خرید وگزارش  به سرپرست مربوطه
  •  نمونه کالا را تهیه و ارائه آن برای تطبیق با مشخصات  به سرپرست مربوطه
  •  از نرخ و تخفیف اجناس جهت اطمینان از اینکه برابر مشخصات خواسته شده بوده و تهیه آن با  مناسبترین قیمت
  •  ترتیب حمل اجناس خریداری شده  به دانشگاه
  •  تحویل اجناس خریداری شده  به انبار دانشگاه  و دریافت رسید
  •  ارائه یک نسخه از برگ درخواست جنس و اعلام عدم موجودی توسط مسئول انبار و فاکتور  خرید و قبض انبار و یک نسخه از دستور خرید و استعلام بها  به امور مالی دانشگاه
  •  تهیه  فهرست مواد و کالای خریداری شده با قیمتهای پرداختی و بررسی آن و چگونگی انطباق اسناد با فاکتور
  •  دریافت تاییدیه از متصدیان فنی و آزمایشگاهی  مبنی بر انطباق کیفیت اجناس خریداری شده با برگ درخواست
  • دریافت  استعلام بها را پس از تأمین اعتبار و  تنخواه‌ گردان لازم
  • تنظیم  سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر با فاکتور
  •  اسناد را ارائه و دریافت مجدداً تنخواه ‌گردان
  • تصفیه حساب تنخواه دریافتی در هر سال
  •  تهیه گزارشهای لازم
  •   تهیه استعلام بهاء
  •  خرید کلیه درخواستهای مصرفی -اموالی -اجرتی
  •  برگزاری واجرای مراسم ،همایشهاوسمینارها
  •  تنظیم اسنادکارپردازی ، صورتجلسه ونماینده اسنادهزینه
  •  تحویل اسنادبه حسابداری 
   

جشنواره پرتال

انتخاب پرتال برتر